საწრეო მუშაობის გეგმა
წრის
დასახელება: ქართული ენა (წერა-კითხვა)
წრის
ხელმძღვანელი: თამარ ხუციშვილი
სამიზნე
ჯგუფი: I კლასი
სასწ.
წელი : 2018-19 სასწ. წელი ( I სემესტრი კვირაში 1 გაკვეთილი)
საწრეო
მუშაობის მიზანი: ხელი შეეწყოს მოსწავლეს ,გაკვეთილზე მიღებული ქართული ენის საკითხების
საფუძვლიანად ათვისებასა ცოდნის გაღრმავებაში.
ე.ს.გ. მოთხოვნების მიხედვით მოსწავლემ შეძლოს :
·
ყველა ასო-ბგერის
შესწავლა ,რათა დაეუფლოს კარგ კითხვას და წერას.
·
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება.
·
ქართულ ანბანში
ხმოვნების და თანხმოვნების განსხვავება.
·
წაკითხვის დროს მარცვლებად დაყოფა სიტყვის და მათი გამთლიანება.მარცვლის
ამოცნობა.
·
ასო-ბგერების მოხაზულობა,წერის უნარების განვითარება.გრაფიკული
ანალიზი ბგერის.სიტყვის და წინადადებების წერა.
·
სიტყვების დალაგება და აზრიანი წინადადებების შედგენა-აზრის
გამოტანა (ანალიზი)
·
ხელის მოტორიკის განვითარება.
საწრეო
მუშაობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
შედეგი
თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე შეძლებს:
- სიტყვების ზეპირად დამარცვლას ( ანალიზი-სინთეზი)
- დაფაზე ფერად მარცვლებად დაწერილ სიტყვებს ამოიკითხავს.(,,გონებრივი იერიში) მასწავლებლის დახმარებით და შემდეგ დამოუკიდებლად.
- საანალიზო კითხვების ამოკითხვას.
- შერჩევითი კითხვას (არათანმიმდევრულად)
- წინადადებების ანალიზს.ტექსტის კითხვა-გაგრძელებას.ცალკე ადგილების ამოკითხვას.
- საანალიზო სიტყვების ამოკითხვა-შერჩევითი ამოკითხვა
- ჯდომის წესები წერის დროს და კალმის სწორად ჭერა.მოსწავლე ახდენს წერას მასწავლებლის მიერ გრაფიკული ანალზის შემგედ და წერენ ბგერებს ან სიტყვებს.
მეთოდები
საწრეო მუშაობის პროცესში
- გონებრივი იერიში.
- პაუზებით კითხვა.
- კითხვა-პასუხი.
- შერჩევითი კითხვა.
- დამოუკიდებელი კითხვა.
- ჯგუფური მუშაობა
თემის დასახელება
|
რესურსი
|
ხანგრძლივობა
|
შეხვერის თარიღი
|
საორგანიზაციო საკითხები.წრის
მუშაობის გაცნობა.გეგმის განხილვა.
|
პროექტორი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
1
/X
2018 წ
|
ა,ი.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
5
/X
2018 წ
|
თ,ს.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
12
/X
2018 წ
|
ხ,ო.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
19
/X
2018 წ
|
ე,უ.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
26
/X
2018 წ
|
მ,ძ.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
2/XI
2018 წ
|
შ,კ.გაცნობა .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
9/XI
2018 წ
|
ვ,გ.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
16/XI
2018 წ
|
ფ,ნ.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
30/XI
2018 წ
|
ზ,რ.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
7
/XII
2018 წ
|
ჩ,ბ.გაცნობა .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
14/XII
2018 წ
|
დ,ღ.გაცნობა. .მუშაობა
კითხვის ჩვევებზე.წერა.
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
21/XII
2018 წ
|
მოსწავლის მოტივირება,გამოფენის
ჩატარება.
წრის მუშაობის შეჯამება.(ანგარიში)
|
სახელმძღვანელო,ანბანი,კომპიუტერი,რვეული,კალამი,დაფა,ფერადი
ცარცები,მაკრატელი,მარკერები,პლასტილინი,ფერადი ფურცლები.
|
ერთი საგაკვეთილო
საათი.
|
28/XII
2018 წ
|
წრის
ხელმძღვანელი: /თამარ
ხუციშვილი/
საჯარო სკოლის დირექტორი: /ლ.ერგემლიძე/ თარიღი: 01.10.2018
წრის მუშაობა 1/10-2018 წ
დღე 1
წრის მუშაობის პირველი დღე წარიმართა წინასწარ დასახული გეგმის მიხედვით.შეხვედრის დასაწყისში გავაცანი მოსწავლეებს სამუშაო თემატიკა და მუშაობისათვის საჭირო მასალა.
დღე 2 5 /X -2018 წ
ი და ა ბგერების გაცნობა.მარცვლის, სიტყვის და წინადადებების გაცნობა.
კითხვა-- მოსწავლეებიან მუშაობის ტექსტს კითხულობენ,როგორც ინდივიდუალურად,ისე გუნდურად.ეს ხელს უწყობს ბავშვებს გამოუმუშავდეთ წიგნთან მუშაობის ჩვევები.
წერა-- ვახდენ ჯერ ბგერების წერას,შემდეგ კი სიტყვების გრაფიკულ ანალიზს,მიეთითებათ ასოებსა და სიტყვებს შორის პროპორციებზე.
საწრეო მუშაობის გეგმა
წრის მუშაობა 1/10-2018 წ
დღე 1
წრის მუშაობის პირველი დღე წარიმართა წინასწარ დასახული გეგმის მიხედვით.შეხვედრის დასაწყისში გავაცანი მოსწავლეებს სამუშაო თემატიკა და მუშაობისათვის საჭირო მასალა.
დღე 2 5 /X -2018 წ
ი და ა ბგერების გაცნობა.მარცვლის, სიტყვის და წინადადებების გაცნობა.
კითხვა-- მოსწავლეებიან მუშაობის ტექსტს კითხულობენ,როგორც ინდივიდუალურად,ისე გუნდურად.ეს ხელს უწყობს ბავშვებს გამოუმუშავდეთ წიგნთან მუშაობის ჩვევები.
წერა-- ვახდენ ჯერ ბგერების წერას,შემდეგ კი სიტყვების გრაფიკულ ანალიზს,მიეთითებათ ასოებსა და სიტყვებს შორის პროპორციებზე.
დღე 3 12/X-2018 წ
თ და ს ბგერების გაცნობა. მუშაობა მარცვლის,სიტყვის და წინადადებების გაცნობაზე.
კითხულობენ ტექსტს წიგნში,შემდეგ დაფაზე ფერადი მარცვლებით დაწერილ სიტყვებს და წინადადებებს.წინადადებას ეცნობიან პრაქტიკული მუშაობით.
წერა-- ვახსენებ ამ ბგერებს წერისას თუ როგორი მოხაზულობა აქვთ,როგორ უნდა ეჭიროთ კალამი.ვარჯიშობენ სიტყების წერაზე.
დღე 4 19 /X -2018 წ
ხ და ო ასო ბგერების გაცნობა,მოსწავლეები ჩარჩოში ჩასმულ სიტყვებს კითხულობენ და შემდეგ გამოყოფენ ახლად ნასწავლ ბგერებს.შერჩევით ხდება სიტყვების და წინადადებების კითხვა.ვარჯიში ტექსტის მთლიანად კითხვაში.დამარცვლა.
კითხვა--ვახსენებ კალმის დაჭერის წესს.ხდება სიტყვების გამოწერა და გრაფიკული ანალიზი.
დღე 5 26 /X -2018 წ
ე და უ ასო ბგერების გაცნობა.დაფაზე სწერია ერტმარცვლიანი სიტყვები და ვმუშაობ მათ დამარცვლაზე,სადაც აიღნიშნება,რომ ერთმარცვლიანები არ იმარცვლება,(მაგალითად: ხე,ბუ)ზეპირად ხდება სიტყვების დამარცვლა.არათანმიმდევრულად ვახდენთ კითხვას-როგორც სიტყვების,ისე წინადადებების.
წერა-- მასწავლებლის მიერ მიცემული ინსტრუქციის მიხედვით ხდება სიტყვების წერა.
დღე 6 2/XI -2018 წ
მ და ძ ასოს ბგერების გაცნობა,ფერად მარცვლებად დაწერილი სიტყვების ამოკიტხვა.წიგნში და დაფაზე სიტყვების და წინადაებების კითხვა გუნდურად და ინდივიდუალურად.
წერა- სიტყვების გრაფიკული ანალიზის შემდეგ მოსწავლეები წერენ სიტყვებს.ყურადღება მახვილდება ხელის მოტორიკაზე.
დღე 7 9/XI -2018 წ
შ და კ ასო ბგერების გაცნობა.მოსწავლეები დაფაზე წერენ ტექსტიდან და აკეთებენ არასრულ ანალიზს-თუ რამდენი სიტყვა,მარცვალია სიტყვაში.რომელია პირველი,მეორე მესამე და ასე შემდეგ სიტყვები.ხდება სითეზი.ხდება ვარჯიში კითხვაში.
წერა-- ყურადღება მახვილდება ბგერებსა და სიტყვებს შორის პროპორციაზე.ხება ახალი სიტყვების წერა.
დღე 8 16/XI -2018 წ
ვ და გ ასო ბგერების გაცნობა.შერჩევითი კითხვა-ფერადიუ მარცვლებით დაწერილი სიტყვების.აიხსნება უცნობი სიტყვები.დაფიდან კითხვა ისაუბრებენ სურათზე და ადგენენ წინადადებებს.კითხვით და ძახილის წინადადებებს კითხულობენ ინტონაციით.
წერა-სრული გრაფიკული ანალიზისა შემდეგ წერენ სიტყვებს დაფაზე და რვეულში.ინსტრუქციის შედეგად კი წერენ მარტივ წინადადებებს.
დღე 9 30/XI -2018 წ
ფ და ნ ასობგერების გაცნობა.ფერადი მარცვლებით დაწერილი სიტყვების კითხვა.
.შერჩევითი კითხვა -ერთ-ერთი წინადადების სრული ანალიზი.(მარცვალი,სიტყვა,წინადადება)ყურადღების გამახვილება წერტილზე,სტრიქონების რაოდენობაზე.
წერა-რვეულებში სიტყვების და წინადადებების წერა.
დღე 10 7/XII -2018 წ
ზ-რ ასობგერების გაცნობა.საანალიზო სიტყვების ამოკითხვა.ყურადღების გამახვილება ახლად შესწავლილ ბგერებზე.სიტყვის მარცვლებად
კითხვა.აბზაცების შერჩევითი კითხვა .შინაარსის მიხედვით კითხვა სათანადო ინტონაციით.უცნობი სიტყვების ახსნა.
წერა-მოსწავლეები დაფაზე წერენ,როგორც სიტყვებს ისე წინადადებებს.მასწავლებელი უწევს სათანადო ინსტრუქციას.
დღე 11 14/XII -2018 წ
ჩ-ბ ასობგერების გაცნობა.
კითხვის ტექნიკის განვითარება.წაკითხულის გააზრება.ზეპირმეტყველების განვითარება -თხრობა,კითხვა,ილუსტრაციების აღწერა უცნობი სიტყვების ახსნა.
წერა- სიტყვების და წინადადებების წერა,წერის კულტურის განვითარება.წერა სათანადო განმარტების შემდეგ.
დღე 12 21/XII -2018 წ
დ და ღ ბგერების გაცნობა.მარტივი წინადადებებით შედგენილი ტექსტის
კითხვა-- გააზრება ლექსიკური მარაგის გამდრირება.ილუსტრაციების აღწერა მარტივი ინფორმაციის გადმოცემა.
წერა -- მასწავლებლის ინსტრუქციის შემდეგ ხდება ასოს,სიტყვის,წინადადებების წერა.წერის ჩვევების განვითარება.
დღე 13 28/XII -2018 წ
საწრეო მუშაობის შემაჯამებელი შეხვედრა
28 დეკემბერს გვქონდა საწრეო მუშაობის 1 სემესტრის ბოლო შემაჯამებელი შეხვედრა,სადაც განვიხილეთ განვლილი შეხვედრების მუშაობის შედეგები.
წრის მუშაობის დროს დავინახე,რომ თვითეოეული შეხვედრა იყო შედეგიანი,მიზნობრივი .
მოსწავლეებს უკვე შეუძლიათ:
- სიტყვების ზეპირად დამარცვლა ( ანალიზი-სინთეზი)
- დაფაზე ფერად მარცვლებად დაწერილ სიტყვების ამოიკითხავა.(,,გონებრივი იერიში) მასწავლებლის დახმარებით და შემდეგ დამოუკიდებლად.
- საანალიზო კითხვების ამოკითხვა.
- შერჩევითი კითხვა (არათანმიმდევრულად)
- წინადადებების ანალიზი.ტექსტის კითხვა-გაგრძელება.ცალკე ადგილების ამოკითხვა.
- საანალიზო სიტყვების ამოკითხვა-შერჩევითი ამოკითხვა.
- ჯდომის წესები წერის დროს და კალმის სწორად ჭერა.მოსწავლე ახდენს წერას მასწავლებლის მიერ გრაფიკული ანალზის შემგედ და წერენ ბგერებს ან სიტყვებს.
I კლასის მშობლების სურვილის საფუძველზე ვაგრძელებ II სემესტრში წრეობრივ მუშაობას ქართულ ენაში-კითხვაში.
საწრეო მუშაობის გეგმა
წრის დასახელება: ქართული ენა (წერა-კითხვა)
წრის ხელმძღვანელი: თამარ ხუციშვილი
სამიზნე ჯგუფი: I კლასი
სასწ. წელი : 2018-19 სასწ. წელი ( II სემესტრი კვირაში 1 გაკვეთილი)
საწრეო მუშაობის მიზანი: ხელი შეეწყოს მოსწავლეს ,გაკვეთილზე მიღებული ქართული ენის საკითხების საფუძვლიანად ათვისებასა ცოდნის გაღრმავებაში.
ე.ს.გ. მოთხოვნების მიხედვით მოსწავლემ შეძლოს :
- ყველა ასო-ბგერის სრულყოფილად შესწავლა ,რის შედეგადაც მოსწავლე დაეუფლება კარგ კითხვას.
- კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება დახვეწა(გააზრებული,ხმამაღალი და ჩუმუ კითხვა)
- ნიმუშზე დაყრდნობით მარტივი პრაგმატული ტექსტის შედგენა-(განავითაროს ზეპირმეტყველების დისკუსიაში ჩართვა)
- მართლმეტყველების წესების დაცვა ( პაუზებით გამოყოფა სიტყვების,წინადადებების) ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,ტექსსტის ან ლექსის წაკითხვა შესატყვისი ინტონაციით.
- კითხვა და გააზრება.კრიტიკული აზროვნების განვითარება .მარტივი ინფორმაციის თანმიმდევრულად გადმოცემა.
- ენობრივი ერთეულების გაცნობა-ენობრივ მასალაზე მუშაობა.
- მოცემული სიტყვების წინადადებებში საჭირო ადგილას ჩასმა.
საწრეო მუშაობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე შეძლებს:
- სიტყვის ბგერითი ასოით ანალიზს.ხმოვნების და თანხმოვნების დიფერენცირებას.
- წახითხული ტექსტის შინაარსის აზრის გამოტანას,როგორც ზეპირად,ასევე წიგნში მოძიებით და ამოკითხვით.
- მოცემულ ტექსტში აღწერილი მასალის როლურად გათამაშება.
- მცირე მოცულობის ლექსების ზეპირად დასწავლა.
- მართლმეტყველების დაცვა,ვარჯიში დიალოგების გამართვაში.
მეთოდები- საწრეო მუშაობის პროცესში
- პაუზებით კითხვა-ამოკითხვა;
- გაბმული კითხვა;
- შერჩევითი კითხვა;
- დამოუკიდებელი კითხვა;
- როლური კითხვა;
- გონებრივი იერიში;
- ჯგუფური მუშაობა;
თემის დასახელება
|
მიზანი,შედეგი,
ინდიკატორი
|
აქტივობები
|
რესურსები
|
ხანგრძლივობა
|
შეხვედრის თარიღი
|
1. ლიზიკოს წერილი
2.თხა და გიგო
|
კითხვის უნარი-ჩვევების
განვითარება.გადმოსცეს ინფორმაცია მისთვის ნაცნობ თემაზე.(I)4 (I)8
კითხვის უნარ-ჩვევისგანვითარება (წორი გააზრებული
კითხვა)
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.ზეპირმეტყველების განვითარება-ილუსტრაციების
აღწერით.უცნობი სიტყვების ახნა-კითხვა-პასუხით.(I)2 (I)5 (I)6 (I)9
|
·
პროვოცირება
·
ტექსტის კითხვა
·
წინადადებების შედგენა
·
ტექსტის ანალიზი
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
25/I
|
1.უზარი დაბადებისდღისთვის ემზადება
2.,,თქმა ვინ იცის არაკისა“
|
გააზრებული კითხვა.
ტექსტში წერტილის დანიშნულების ახსნა.
მარტივი ენობრივი ერთეულის ამოცნობა.(I)3 (I)5 (I)6
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
(I)3 (I)5
(I)8 (I)10
|
·
ტექსტის კითხვა და
ანალიზი ინტონაციით.
·
მხატვრული კითხვა
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
2/II
|
1.ცრუ
2.ბერიკაცი და ნამყენი
|
კითხვის სწორი უნარ-ჩვევების განვითარება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება(I)2 (I)4 (I)5
(I)6 (I)11
სურათის აღწერა,გაბმული თხრობა .
კითხვის უნარჩვევების განვითარება. ( I)2 (I)4
(I)5 (I)10 (I)11
|
·
წახითხვა ხმამაღლა
მკაფიოთ.
·
ტექსტიდან მითითებული
ადგილების ამოკითხვა.
·
მარცვლის პირამიდა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
8/II
|
1.ვაშლის ხე
2.ხალხური პოეზია
|
კითხვის ტექნიკის დახვეწა.
სამოქალაქო ღირებულებების განვითარება.
გარემოს დაცვა.( I)2 (I)4 (I)5 (I)10 (I)15
კითხვის პრობლემატიკაზე
მუშაობა.
კითხვის ტექნიკის დახვეწა.
(I)5 (I)3 (I)10 (I)11
|
·
პროვოცირება
·
მხატვრული კითხვა
·
მოტივირება
·
ლექსის წაკითხვა და
ანალიზი
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
15/II
|
1.ჩიტის ბუდე
2.სახლი
|
მუშაობა კითხვის ტექნიკაზე.
პროვოცირება.
(I)2 (I)4 (I)5 (I)10 (I)13
როლებად კითხვა.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
(I)1
(I)2 (I)4 (I)5 (I)12
|
·
წიგნზე მუშაობა.ინტონაციით
კითხვა.
·
კითხვა-პასუხი
·
კითხვა და ტექსტიდან
ამოკითხვა.
·
სიტყვების და წინადადებებისშედგენა
და კითხვა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
22/II
|
1.დაიკო და ძამიკო
2.ქეთოს მერცხალი.
|
გააზრებული კითხვა.გრამატიკულ მასალაზე მუშაობა(I)2
(I)43(I)4 (I)5 (I)8
ლექსის ზეპირად დასწავლა.
ბუნებისადმი სიყვარულის აღძვრა.
(I)2
(I)3 (I)4 (I)5 (I)13
(I)15
|
·
მზრუნველობის ამსახველი ადგილების ამოკითხვა ნაწილ-ნაწილ.
·
ტექსტის ინტონაციით კითხვა.
·
ტექსტის ანალიზი.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
1/III
|
1.პეპელა და ფუტკარი
2.ჯიუტი თხები
|
ლოგიკური აზროვნების განვითარება,დაბალი ხმით კითხვით,ხმამაღლა
კითხვა
(I)1 (I)4 (I)5 (I)6 (I)13
(I)14
კითხვა აზროვნების განვითარება,საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება
და დასაბუთება.ანდაზის მიხედვით დასკვნის გამოტანა.
(I)5 (I)3
(I)6 (I)8 (I)13
(I)9
|
·
აზრობრივი რუკა.
·
ნაწილ-ნაწილ პაუზებიტ
დიალოგებით კითხვა.
·
კითხვისთვის მზადება.ანდაზებზე
მუშაობა.ტექსტის სანიმუშოდ კითხვა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
15/III
|
1.მამალი და საღებავები
2.ყვავი და სურა
|
ფერთა ესთეტიკური შეხამება,საკუთარი გემოვნების ჩამოყალიბება
კითხა და გააზრება.
(I)1 (I)4 (I)5 (I)9 (I)11
კითხვის უნარჩვევების
განვითარება,გააზრება სურათის აღწერა,ენობრივ მასალაზე მუშაობა.
(I)5 (I)6 (I)8 (I)9 (I)12
|
·
მოტივირება კითხვისთვის.გამოცანაზე
მუშაობა,კითხვა.
·
მზადება კითვისთვის,ამოკითხვა,გაგრძელებით
კითხვა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
22/III
|
1.თხა და ვენახი
1.სიძუნწე
|
ხმაღალი და სწორი კითხვის დუფლება.
წიგნზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.
(I)4 (I)5 (I)4 (I)6 (I)7
ზოგადი ცნობიერების
განვითარება,კითხვა.ანალიზის უნარის ჩამოყალიბების ლექსიკური ანალიზი.
(I)2 (I)5
(I)8 (I)10 (I)12
|
·
კითხვა
·
სიტყვების თანმიმდევრულად
დალაგება.
·
აზრობრივი რუკის ჩამოყალიბება.ტექსტიდან
ამოკითხვა,თხრობა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
29/III
|
1.მელია და ბატები
2. ჩვენი პირველი სპექტაკლი
|
მარტივი ენობრი ერთეულის ამოცნობა.(I)1 (I)2 (I)4
(I)5 (I)9 (I)11
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება.აზროვნების განვითარებატექსტიდან
წინადადებების ამოკითხვა.
(I)1 (I)2 (I)3 (I)4 (I)11
(I)11
|
·
ამოკითხვა ტექსტიდან.უპასუხე
კითხვას:,,როგორია?’’
·
პროვეცირება კითხვა
ჯგუფებში,ინდივიდუალურად და წყვილებში.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
5/IV
|
1.ხალხური ლესები
2.სიკო და ძია ნიკო
|
ლექსის გუნდურად კითხვა,ზეპირად გადმოცემის უნარის
განვითარება.ხალხური პოეზიის ნიმუშის გაცნობა.
(I)1 (I)2 (I)3 (I)4 (I)5
გააზრებული
კითხვა.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.აზროვნების გავითარება.
(I)5
(I)6 (I)7 (I)8 (I)13
(I)15
|
·
საუკეთესო პრეზენტატორი.კითხვა
როლებად.საპირისპირო სიტყვების ამოკითხვა.
·
პროვოცირება,კითხვა
ანალიზი.ენობრივ მასალაზე მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
12/IV
|
1.პატარა ფეხბურთელი
2.როგორ მიდიოდა ორმოც ფეხა ექიმის მოსაყვანად
|
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება,ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება.ამოკითხვა.
(I)2 (I)5 (I)6 (I)7 (I)8
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება,ხმამაღალი კითხვა,ზეპირმეტყველების
განვითარება.
(I)2 (I)3 (I)5(I)6 (I)7
(I)11 (I)14
|
·
პროვოცირება,კითხვა
პაუზებით.ამოკითხვით კითხვა.
·
ამოკითხვა,ტექსტის
ანალიზი,ენობრივ ერთეულზე მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
19/IV
|
1.ლომის იგავი
2.პრინცესა ცერცვის მარცვალზე
|
ზეპრირმეტყველების განვითარება.აზროვნების განვითარება.სწორი კითხვის
დაუფლება.გენდერული თანასწორობის არსის გაგება.
(I)2 (I)3 (I)4(I)5 (I)11 (I)1
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება.(ხმამაღალი სწორი
კითხვა)ტექსტის ლოგიკურად ,თანმიმდევრობით გადმოცემა,აზრის დასაბუთება.
(I)3 (I)4 (I)5(I)6 (I)9
(I)10 (I)13
|
·
მზადებაკითვისთვის,სანიმუშო
კითხვა ,ამოკითხვა,ჯგუფური მუშაობა.
·
კითხვა გამოკრებით.გონებრივი
იერიში.ამოკითხვა.ენობრივ ერთეულებზე მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
25/IV
|
1.პეპი საყიდლებზე მიდის
2.ზოოპარკში
|
კითხვის უნარ-ჩვევების განვითარება.ლექსიკური მარაგის
გამდიდრება.მართლმეტყველების ელემენტების წესების დაცვა.
(I)2 (I)3 (I)5(I)10 (I)11
კითხვის უნარ-ჩვევების განვიტარება,თხრობა ლოგიკური
თანმიმდევრობით,ბუნებისადმი სიყვარულის აღძვრა.
(I)2
(I)5 (I)6(I)8 (I)10
|
·
კითხვა,ინდივიდუალურად,ცალკე
აბზაცებით გუნდური აბზაცებით.
·
პროვოცირება.კითხვა
და თხრობის ტექსტების ანალიზი,დასკვნა.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
3/V
|
1.ქამა
2.პატარა გემი და პელას დელფინი
|
კითხვის ტექნიკის განვითარება,გააზრებული კითხვა,ლექსის
ინტონაციით
,ზეპირად გადმოცემა.აზროვნების განვითარება.(I)3
(I)4 (I)5(I)6 (I)13
მოსწავლეების ჩაბმა სასწავლო ინტერაქტში.ხმაღალი კითხვის
უნარჩვევების განვითარება.მინი დისკუსიაში ჩაბმა.
(I)2 (I)5 (I)7(I)8 (I)9
(I)10
|
·
ტექსტიდან ამოკითხვა,პროვოცირება
საერთო მარცვლის პოვნა,აზრობრივი რუკა.ტექსტის კითხვა ხმამაღლა.კითხვა ანალიზი.
|
სახელმძღვანელო
|
1 საგაკვეთილო საათი
|
10/V
|
1.მზე და წვიმა
2.ზაფხული
საწრეო მუშაობის წლიური შეჯამება |
კითხვის ტექნიკის განვითარება,წაკითხული ტექსტის შინაარსის
აღქმა ლექსიკური მარაგის გამდიდრება
.(I)1 (I)4 (I)5(I)6 (I)10
კითხვის უნარ-ჩვევების გაანვითარება.ზეპირ მეტყველების
განვითარება.მარტივი ინფორმაციის გადმოცემა.აზროვნების განვითარება.
(I)2 (I)5 (I)6(I)9
(I)10
|
·
პროვოცირება.ასოცოაოციური
რუკა.მუშაობა წყვილებში.
·
პროვოცირება,კითხვა
გააზრებით.ენობრივ ერთეულზე მუშაობა.
|
1 საგაკვეთილო საა1თი
1 საგაკვეთილო პროცესი |
17/V
24/V |
დღე 1 25/I-2019 წ
,,ლიზიკოს წერილის" და ,,თხა და გიგოს" წაკიტხვა.მოსწავლეებს უვითარდებათკითხვის უნარ-ჩვევები.შეუძლიათ გადმოსცენ ინფორმაცია მათთვის ნაცნობ თემებზე.ხდება ლექსიკური მარაგის გამდიდრება ,ზეპირ მეტყველების განვითარება.ხდება უცნობი სიტყვების ახსნა-კითხვა-პასუხით.
დღე 2 2/II
,,უზარი დაბადებისდღისთვის ემზადება.'' და ,,თქმა ვინ იცის არაკისა“ ტექსტების წაკითხვა.მოსწავლეები იმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს,ეცნობიან წერტილის დანიშნულებას.სწავლობენ მარტივი ენობრივი ერთეულის ამოცნობას.უვითარდებათ კითხვის უნარ-ჩვევები.
დღე 3 8/II
ნაწარმოებების ცრუ, ბერიკაცი და ნამყენის წაკითხვა,მოსწავლეებს უვითარდებათ სწორი კითხვის უნარჩვევები.იმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.აღწერენ სურათებს და იწყებენ გაბმულ თხრობას.
დღე 3 15/II
,,ვაშლის ხე '' და ,,ხალხური პოეზია'' ნაწარმოებების გაცნობა,კითხვა.მოსწავლეებს უვითარდებათ კითხვის ტექნიკა,სამოქალაქო ღირებულებები.მოსწავლეები სწავლობენ მხატვრულ კითხვას.
დღე 4 22 /II 2019 წ
ნაწარმოებების ,,ჩიტის ბუდე "" და ,,სახლი'' კითხვა.შეხვედრაზე ვიმუშავეთ კითხვის ტექნიკის განვითარებაზე.ვარჯიშობენ როლებად კითზვაზე.მოსწავლეები იმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.მუშაობენ წიგნზე.
დღე 5 1 /III
ნაწარმოებების ,,დაიკო და ძამიკო'' და ,,ქეთოს მერცხალი'' კითხვა.მოსწავლეები სწავლობენ გააზრებულ კითხვას.მუშაობენ გრამატიკულ მასალაზე მოსწავლეები ტექსტიდან ნაწილ-ნქწილ ამოიკითხავენ მზრუნველობის ამსახველ ადგილებს. ბავშვებს უძლიერდებათ ბუნების სიყვარული.
დღე 6 15/III -2019 წელი
.მოსწავლეებმა წაიკითხეს ნაწარმოებები : პეპელა და ფუტკარი ,ჯიუტი თხები.უვითარდებათ ლოგიკური აზროვნება,მოსწავლეები ნაწარმოებს კითხულობენ პაუზებით,ნაწი-ნაწილ.ეჩვევიან საკუთარი აზრის ჩამოყალიბებას და დასაბუთებას.ანალიზის მიხედვით დასკვნის გამოტანას.
დღე 7 22/III 2019 წ
მოსწავლეებმა წაიკითხეს ნაწარმოებები:მალი და საღებავები, ყვავი და სურა.ბავშვები სწავლობენ ფერთა ესთეტიურ შეხამებას,რაც ეხმარება მათ საკუთარი გემოვნების ჩამოყალიბებაში.მოსწავლეები კითხულობენ გამოცანებს ,ისინი უფრო მოტივირებულნი ხდებიან კითვისთვის,მათ უვითარდებათ შემდეგი უნარ-ჩვევები:კითხვის,სურათის აღწერის,ენობრივ მასალაზე მუშაობის.
დღე 8 29/III
შეხვედრაზე გავაცანი ორი ნაწარმოები''.თხა და ვენახი" და ,, სიძუნწე",მოსწავლეები გამოდიოდნენ დაფასთან და ინდივიდუსლური კითხვისას სიტყვებს ალაგებდნენ თანმიმდევრულად.იდუალურად კითხულობდნენ ნაწარმოებებიდა მცირე მონაკვეთებს ხმამაღლა,ამგვარად მათ უვითარდებათ ხმამაღალი და სწორად კითხვის უნარი.მოსწავლეებს შეუძლიათ ნაწარმოებიდან ამოკითხული ტექსტის თხრობა.
დღე 9 5 /IV
შეხვედრაზე მოსწავლეები კითხულობენ ნაწარმოებებს ,,მელია და ბატები'' და ,, ჩვენი პირველი სპექტაკლი''.ტექსტიდან ამოიკითხავენ წინადადებებს და პასუხობენ კითხვას ,,როგორია'? კითხულობენ ინდივიდუალურად ,ჯგუფებში და წყვილებში.
ბავშვებს უვითარდებათ კითხვის უნარ-ჩვევები,ხდება აზროვნების განვითარება.
ბავშვებს უვითარდებათ კითხვის უნარ-ჩვევები,ხდება აზროვნების განვითარება.
დღე 10 12/IV
მოსწავლეები გუნდურად კითხულობენ ლექსებს: ,,ხალხური ლექსები'' და ,,სიკო და ძია ნიკო'' ბავშვებს უნვითარდებათ ზეპირად გადმოცემის უნარი.კითხულობენ როლებად .შეუძლიათ საპირისპირო სიტყვების ამოკითხვა.კითხვა და ანალიზი.
დღე 11 19 აპრილი
მოსწავლეები ნაწარმოებებს ,,პატარა ფეხბურთელი'' და ,,როგორ მიდიოდა ორმოც ფეხა ექიმის მოსაყვანად'' კითხულობენ გუნდურად.შემდეგ პაუზებით.რის შედეგადაც უვითარდებათ კითხვის უნარჩვევა.ხმაღალი კითხვა კი ხელს უწყობს ზეწპირმეტყველების განვითარებას.მუშაობენ ენობრივ ერთეულებზე.ახდენენ ტექსტის ანალიზს.
დღე 12 25/ IV
შეხვედრის მიზანი იყო ზეპირმეტყველების და აზროვნების განვითარება.კითხულობენ ნაწარმოებებს: ,, ლომის იგავი'', ,,პრინცესა ცერცვის მარცვალზე''.მოსწავლეები ეუფლებიან სწორი კითხვის ტექნიკას.ხმაღალი კითხვის საშუალებით შეუძლიათ ლოგიკური თანმიმდევრობით გადმოსცენ აზრი და დაასაბუთონ.
მოსწავლეები ამოიკითხავენ აბზაცებს ნაწარმოებებიდან.მუშაობენ ჯგუფებში .შეხვედრის ბოლოს ვამუშავე ენობრივ ერთეულებზე.
' დღე 13 3 მაისი
ნაწარმოებების ,,პეპი საყიდლებზე მიდის'' და ,,ზოოპარკში ' კითხვისასმოსწავლეებს უვითარდებათ კითხვის უნარჩვევები,უმდიდრდებათ ლექსიკური მარაგი.უღვივდებათ ბუნებისადმი სიყვარული .შეუძლიათ წაკითხული ნაწარმოების თხრობით გადმოცემა.პროვოცირება საერთო მარცვლის პოვნა.ტექსტს კითხულობენ ხმამაღლა და აკეთებენ ანალიზს.
ნაწარმოებების ,,პეპი საყიდლებზე მიდის'' და ,,ზოოპარკში ' კითხვისასმოსწავლეებს უვითარდებათ კითხვის უნარჩვევები,უმდიდრდებათ ლექსიკური მარაგი.უღვივდებათ ბუნებისადმი სიყვარული .შეუძლიათ წაკითხული ნაწარმოების თხრობით გადმოცემა.პროვოცირება საერთო მარცვლის პოვნა.ტექსტს კითხულობენ ხმამაღლა და აკეთებენ ანალიზს.
დღე 14 10/V
მოსწავლეები კითხულობენ ნაწარმოებებს ,,ქამა'' და ,,პატარა გემი და პელას დელფინი''. შეხვედრის მიზანს მიღწეულად ვთვლი,რადგან ბავშვები დაეუფლნენ კითხვის ტექნიკას.მათ შეუძლიათ გააზრებული კითხვა.აზრის ზეპირად გადმოცემა.მინი დისკუსიებში ჩართვა.შეხვედრის ბოლოს გავაკეთე აზრობრივი რუკა.
დღე 15 17/V
მოსწავლეები კითხულობენ ნაწარმოებებს,,მზე და წვიმა '' და ,,ზაფხული'' .შედეგად უვითარდებთ კიტხვის და წერის უნარები.იმდიდრებენ ლექსიკურ მარაგს.ხდება ზეპირმეტყველების -მარტივი ინფორმაციის გადმოცემა და აზროვნების განვითარება.ბოლოს ვიმუშავეთ ენობრივ ერთეულზე.
დღე 16 24/V
24 მაისს განხორციელდა ბოლო წლიური შემაჯამებელი შეხვედრა,სადაც განვიხილეთ განვლილი შეხვედრების მუშაობის შედეგები.
წლის ბოლოს დავინახე,რომ თვითვეული შეხვედრა იყო შედეგიანი და მიზნობრივი.
მოსწავლეებს უკვე შეუძლიათ:
- სიტყვის ბგერით ასოითი ანალიზი.ხმოვნების და თანხმოვნების დიფერენცირება,წახითხულის გააზრება,როგორც ზეპირად ასევე წიგნში მოძიებით და ამოკითხვით როლებად.თამაშის გათამაშება ,მცირე მოცულობის ლექსის დასწავლა .მარლთმეტყველების დაცვა.ვარჯიში დიალოგების გამართვაში.
Comments
Post a Comment